At the end of the letter Sein, the Kindergarten Department established the Sea World Program for Kindergarten 1 and Kindergarten II, where students were introduced to fish and their types. The program consisted of 4 pillars: the fishing corner, the artwork corner, the throwing corner, and the photography corner.
The students caught fish in the fishing corner using the rod, and in the art corner the students painted and decorated the fish, and in the throwing ball corner, the students picked up the balls and threw them towards the target, and the students were photographed holding the artworks they brought out.
عالم البحار
ختامًا لحرف السين اقام قسم رياض الأطفال برنامج عالم البحار لروضة أول وروضة ثاني حيث تعرف الطلاب على الاسماك وانواعها، تكون البرنامج من 4 أركان، وهي: ركن الصيد، ركن الأعمال الفنية، ركن رمي الكرات، وركن التصوير.
قام الطلاب بصيد الاسماك في ركن الصيد مستخدمين بذلك السنارة، وفي ركن الفن قام الطلاب بتلوين السمكة وتزيينها، وفي ركن رمي الكرات التقط الطلاب الكرات ورموها باتجاه الهدف، وتم تصوير الطلاب ممسكين الأعمال الفنية التي اخرجوها.